مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

قابل توجه افراد معرفی‌شده مرحله اول از اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان | جهت بررسی مدارک

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛


ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی‌شده برای مرحله بررسی مدارک در اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان، به اطلاع می‌رساند؛ داوطلبان مؤظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷  تا ۱۴۰۳/۰۶/۲۰  از ساعت ۷ لغایت ۱۲ با به همراه داشتن مدارک ذیل، شخصاً به آدرس ذیل مراجعه و پس از تحویل مدارک، رسید دریافت نمایند.

آدرس: کرمانشاه، میدان نفت، بلوار زن، بلوار بهزیستی، اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، اداره نیروی انسانی 

تذکر مهم:
عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.


مدارک مورد نیاز :

  1. ۴ قطعه عکس ۳در۴ پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
  2. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
  3. اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
  4. اصل و کپی مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت‌نام شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
  5. اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان
  •  لازم به ذکر است نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌بایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۱۴۰۳/۰۳/۱۷) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند.
  1. اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان
  2. ارائه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و  فرزندان ( براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره ۶۹۳۸۵/۲۷۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ مجلس شورای اسلامی)
  • ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی‌شدگانی که سابقه اشتغال به‌صورت غیررسمی و تمام‌وقت در وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر نام است، مؤسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲  تا کنون)
  • ارائه مدرک ایثارگری (جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند. ایثارگران ۲۵ درصد و ۵ درصد، مکلف به رعایت حداکثر سن‌های اعلام‌شده در دفترچه می‌باشند.)
  1. ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان‌ها  شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
  • تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
  • استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تأیید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا  با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛
  • الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد  تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه
  • ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

نکته؛

دریافت فــــــرم استشهــــاد محــل سکونـت 

تذکرات مهم:
۱- تکمیل این فرم برای تمامی داوطلبان بومی شهرستانی که متقاضی استفاده از اولویت استخدام به لحاظ ساکن بودن با سابقه حداقل ده سال سکونت می‌باشند، الزامی است.
۲- داوطلبان بومی شهرستانی که دارای سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا باشند، با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه صرفاً می‌توانند از آن برای احراز تمام و یا قسمتی از سوابق ده سال سکونت در شهرستان مورد تقاضا بهره‌مند گردند و تکمیل این فرم برای احراز ساکن بودن فعلی آنان در شهرستان مورد نظر الزامی می‌باشد.
۳- چنانچه متقاضی برای تأیید سابقه حداقل ده سال سکونت خود در شهرستان مورد تقاضا، در بیش از یک بخش از شهرستان مربوطه سکونت داشته باشد، می‌تواند از یک نسخه دیگر از این فرم نیز برای این منظور استفاده کند.
۴- این فرم صرفاً جهت بهره‌مندی داوطلبان متقاضی استفاده از اولویت بومی شهرستانی (به جز شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون‌های استخدامی امتحانات مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور می‌باشد.


  • بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 115251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد